Temat 2. Program komputerowy i przepisy prawa
Poniżej znajduje się fragment tematu. Z pełną wersją zapoznasz się w podręczniku Teraz bajty 3D. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa 7.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie treści na stronie dlaucznia.migra.pl chronione są prawami autorskimi.
Ćwiczenia
Ćwiczenie 1. Uruchamiamy przykładowy program
Za pomocą programu Kalkulator oblicz liczbę wartości możliwych do zapisania za pomocą 16 bitów (216).
Ćwiczenie 2. Umieszczamy ikonę skrótu do programu na pulpicie
Umieść ikonę skrótu do wybranego programu na pulpicie (nazwę programu poda nauczyciel).
Ćwiczenie 3. Przypinamy ikonę programu do ekranu startowego lub paska zadań
Przypnij ikonę wybranego programu do ekranu startowego lub paska zadań (nazwę programu poda nauczyciel).
Ćwiczenie 4. Robimy porządki na pulpicie
Sprawdź, co reprezentują ikony na pulpicie twojego komputera. Uporządkuj je według nazw.
Warto zapamiętać