Temat 2. Program komputerowy i przepisy prawa

Poniżej znajduje się fragment tematu. Z pełną wersją zapoznasz się w podręczniku Teraz bajty 3D. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa 7.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie treści na stronie dlaucznia.migra.pl chronione są prawami autorskimi.

Ćwiczenia

Ćwiczenie 1. Uruchamiamy przykładowy program

Za pomocą programu Kalkulator oblicz liczbę wartości możliwych do zapisania za pomocą 16 bitów (216).

Ćwiczenie 2. Umieszczamy ikonę skrótu do programu na pulpicie

Umieść ikonę skrótu do wybranego programu na pulpicie (nazwę programu poda nauczyciel).

Ćwiczenie 3. Przypinamy ikonę programu do ekranu startowego lub paska zadań

Przypnij ikonę wybranego programu do ekranu startowego lub paska zadań (nazwę programu poda nauczyciel).

Ćwiczenie 4. Robimy porządki na pulpicie

Sprawdź, co reprezentują ikony na pulpicie twojego komputera. Uporządkuj je według nazw.

Warto zapamiętać



Twoja książka

Teraz bajty (3D). Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa 7
Dołącz do nas
Kontakt
Migra Sp. z o.o.
ul. Świeradowska 51/57
50-559 Wrocław

tel. 71 75 06 230
faks 71 75 06 235
biuro@migra.pl
www.migra.pl
Kapitał zakładowy: 80000 zł
NIP: 896-12-85-858
REGON: 932280050
KRS: 0000104198
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabryczna we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Migra Sp. z o.o.
ul. Świeradowska 51/57
50-559 Wrocław

tel. 71 75 06 230
faks 71 75 06 235
biuro@migra.pl
www.migra.pl
Dla nauczyciela
Materiały metodyczne (m.in. scenariusze lekcji, sprawdziany, rozwiązania zadań)
Pomoce dla nauczyciela
Copyright © Migra