Temat 6. Animacje w środowisku programowania Baltie


Programy potrzebne do realizacji tematu:

Baltie (do pobrania bezpłatnie)

Temat 7. Programujemy gry multimedialne w środowisku Scratch


Programy potrzebne do realizacji tematu:

Scratch online (bezpłatnie) – po wejściu na stronę, kliknij menu Stwórz, aby przejść do programu
Scratch offline (wersja 3.0, do pobrania bezpłatnie)
Scratch offline (wersja 2.0, do pobrania bezpłatnie)

Temat 8. Zabawy z algorytmami


Programy potrzebne do realizacji tematu:

Scratch online (bezpłatnie) – po wejściu na stronę, kliknij menu Stwórz, aby przejść do programu
Scratch offline (wersja 3.0, do pobrania bezpłatnie)
Scratch offline (wersja 2.0, do pobrania bezpłatnie)
Baltie (do pobrania bezpłatnie)

Temat 9. Animacje w programie Logomocja (str. 87-95)


Programy potrzebne do realizacji tematu:

Logomocja-Imagine i Edytor postaci – wersja demo (licencja bezpłatna, brak możliwości zapisania plików)
Logomocja-Imagine (licencja płatna)

Twoja książka

Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa VI
Dołącz do nas
Kontakt
Migra Sp. z o.o.
ul. Świeradowska 51/57
50-559 Wrocław

tel. 71 75 06 230
faks 71 75 06 235
biuro@migra.pl
www.migra.pl
Kapitał zakładowy: 80000 zł
NIP: 896-12-85-858
REGON: 932280050
KRS: 0000104198
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabryczna we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Migra Sp. z o.o.
ul. Świeradowska 51/57
50-559 Wrocław

tel. 71 75 06 230
faks 71 75 06 235
biuro@migra.pl
www.migra.pl
Dla nauczyciela
Materiały metodyczne (m.in. scenariusze lekcji, sprawdziany, rozwiązania zadań)
Pomoce dla nauczyciela
Copyright © Migra